svar på fråga

Emma om torsdag 1 september: Hejsan, jag älskar verkligen din blogg för att den är intressant och följa också är du väldigt duktig på att skriva, men jag är nyfiken på hur din pojkvän träffades.

Tack för en fin blogg!

Hejsan Emma! kul att du gillar min blogg.!

jadu, jag och robin träffades i januari i en liten grillstuga! de var så att jag och två kompisar satt hemma hos mig en kväll och hade inget att göra så hörde en kompis av sig och frågade om vi ville ut och grilla. så vi åkte iväg till min kompis grillstuga och där möttes vi! :) en ganska kort och tråkig historia egentligen men de tog ett tag innan vi förtstod att vi va lite småkär ;)










Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0