torsdag 1 september

sjukt att de redan är spetember? de har gått sjukt fort allt nu den senaste tiden.. idag var jag i skolan en sväng och sedan tillbaka till hedesunda för att åka till helsocentralen, de här senaste två veckorna har jag harft sjukt ont i magen så nu vill jag ha stopp på de! fick lite saker så vi får hoppas att de kommer bli bra nu. sitter och kollar på true talent just nu, sjukt roligt program tycker jag vad tycker ni? nu ska jag iaf fortsätta snuva i soffan och dricka mitt honungs te. i morgon kommer min beby hem ÄNTLIGEN har saknat honom så dom här 5 dagarna så nu kommer de bli super att få pussa och krama påå min honom!


Emma

Hejsan, jag älskar verkligen din blogg för att den är intressant och följa också är du väldigt duktig på att skriva, men jag är nyfiken på hur din pojkvän träffades.



Tack för en fin blogg!

2011-09-01 | 22:44:31 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0