så det kan gå!

komentar: Toyota Avensis om shoppat mammas pengar :P:
Tja måste vart du jag såg i Hedesunda i lördags natt vid pizzerian. Som kom fram å hejade

jag svarar:

Hejsan "toyota Avensis" !
tyvär minns jag inte så mycket av den kvällen.
möjligt viss om det kan ha varit du som satt i bilen med två äldre män!
haha min fårga är hur du kunde hitta min blogg?
kul att du tittade in i allfall!


jaja , så kan de gå om man inte minns saker och ting.
minns att jag träffade ett trevligt gäng som jag pratade med den kvällen.


i dag var mamma och jag på ikea och köpte grejer till lillebrors rum som precis blivit färdigt.
efter det åkte jag hem och alva kom förbi. vi cyklade fram och träffade selma satt och pratade där
mycket trevligt.
sen när vi är på väg hem igen säger selma

SELMA; ååh, känner ni hur gott det luktar?
SHEILA: haha de luktar kobajs!
SELMA: ja jag vet!

haha hon påstår dock att hon var oseriös men jaja...
hahah nu ska jag gå och sova!
i morgon har vi skoljogg...inte kul för en lat tjej som mej!
vilket fall! mobil och musik klarar jag 5 km på ca 40 minuter.

ha en trevlig forsatt kväll 
puss
 


Toyota Avensis

Japp det var jag det. Svaret på hur jag hittade din blogg. Du sa ditt förnamn som inte är allt för vanligt. Så efter lite googlande å kollande på facebook så hittade jag din blogg via en av dina kompis bloggar. Max heter jag

2010-09-14 | 02:43:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0