shoppat mammas pengar :P

hhahah , åååh..
jag undrar hur det ska bi då jag blivit gamla nog för att flytta hem ifrån.
jag kommer inte klara mej ekonomiskt.
mina pengar kommer gå till telefonräkning och kläder och skor.
haha , jag lever ju verkligen på mammas pengar.
kanske inte såå bra. men jaja kasnke ska erkänna att jag faktiskt är en riktig shoppaholic...
hahah, men de är ju såå kul att ha nya snygga kläder och skor smycken osv.


hur snygg är inte den rosa bh:n????
fyfan va jag älskar den alltså! :)
hahah
jaja nu ska jag faktiskt försöka bli bra på att uppdatera :) hahha får se om jag minns att göra det redan i morgon bittii.
om jag inte är allt för nervös.. för i morgon händer nog en liten trevig sak! (som ni möjigtvis får reda på liiite senare..) hahah

Toyota Avensis

Tja måste vart du jag såg i Hedesunda i lördags natt vid pizzerian. Som kom fram å hejade

2010-09-13 | 03:04:22 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0