svar på frågestunden!

nu så tänkte jag svara på lite frågor som kommit !
jätte kul faktiskt!


H A N N A om lite mer om mig?:
1.vilka bloggar läser du ?
2.favoritfärg?
3.favoritmat?
4.vad vill du bli när du blir äldre?:D

kassa frågor men aja ..
puss:*
IP: 84.23.131.205

28 September, 22:26
Svar:  Hanna!
 jag läser typ mina kompisars bloggar typ som , selma engströms , rebecka engbloms
matilda hammar och bloggaren alla flickor förmodligen läser Kenzas
favoritfärg tror jag faktiskt inte någon speciell!
jag gillar mörkgrönt lila och så men ja alla möjliga!
favoritmat!? hahah lätt mormors köttbullar! ;)
när jag blir äldre hm.. ja jag vill ju bli allt från himmel till helvete! men typ frisör, fotograf, stylist, advokat, psykolog! ja som sagt mycket blandat!
Kul att du fråga ! :D


elin om frågestund!:
Vem är din bästa vän?
Hur är du som person? :)
IP: 83.253.162.149
28 September, 22:50

Svar: Elin!
min bästa vän.. de är svårt att säga jag har många nära vänner.
men dom som faktiskt står mej närmast måste vara Julia bylund och Daniella alegre!
vi har blivit otroligt nära och dom vet allt om mej!
hur jag är som person!
ja själv tycker jag att jag är ganska spontan och ärlig.
rakt på sak, alltid uppe i varv.
men jag kan också vara den som lyssnar på en vän som behöver ! och allt de dom säger till mig i förtroende stannar hos mig! så tror jag ja är som person! :)


anna ;* om frågestund!:
vad gillar du mest att göra med dina vänner?
tre saker du skulle vilja ta med på en öde ö?
choklad eller lösgodis?
det pinsammaste den här månaden?
hur spenderar du helst en fredagskväll?
pengar eller lycka?
snygg kille som är dum eller ful kille som är snäll?

hihi ja hade lite tråkig som du märkte (A)
IP: 90.231.230.170


svar: vad jag gillar mest att göra med mina hm , ja typ umgås haha jag vet faktiskt inte vad vi gör ihop hahahah :')
tre saker bara! förmodligen mobilen kameran och datorn! haha
chocklad eller lösgodis ! hmm absolut lösgodis!
hm , den här månaden jag vet inte riktigt hahahahaha XD
fredagskväll, med några underbara kompisar och göra något trevligt.!
lycka! absolut
hahah sista frågan var ju en bra fråga! jag är ju ganska typ bästemd över hur mina killar ska se ut!
och snygga killar är ju verkligen ett måste!
men om han är dum är de inget att ha ! alltså ful och dum då!


29 September, 18:31
anni [ foto , vänner , livet ! ] om frågestund!:
Har du några förebilder i ditt liv? :)
IP: 90.231.225.181
29 September, 21:10

svar: ja jag har många förebilder i mitt liv. alla har ju gjort olika saker i livet liksom.
men någon som jag kan bråka hur mycket som helst med och ändå aldrig sluta älska är min mamma! de är min riktiga förebild!


hoppas ni som frågade blev nöjda med svaren!
tack för att ni frågade ! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0