lite mer om mig?

jag tänkte nu när jag har så tråkigt kan jag ju passa på att göra en sådan där
fråge sak. så nu ska ni få lite roligs svar av mig.


Fem frågor om förhållanden
är du singel? -
  ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
kärlek eller sex? - kärlek
är du kär i någon? - nej
finns det någon för dig just nu? – vet inte, vill heller inte leta. de kommer när de kommer.

frågor om dig själv
när fyller du år? – 18 oktober
vad har du på dig just nu? – sovkläder
vad är du bra på? – prata
vem älskar du mest på denna jorden? – min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – med någon , trorja.

frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – julia
vem är den roligaste av dina vänner? – hm, alla har sina speciella sidor.
vem är snyggast av dina vänner? – hahah allihop!
vem är mest partyprisse? – vet inte riktigt.

Frågor om din familj
vem står dig närmast? -
mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej
vem är farligast i din familj? – morgon sheila!
vem ser roligast ut i din familj? -  haha alla !
vem är coolast? - jag?
vem står för underhållningen? –  hela familjen är rätt bra på det.

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du resteröds-trosor? de vet jag inte vad de är!
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja
Har du märkesjeans? ja

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
ja
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga?  ja ibland
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray?
Använder du volymspray? nej
Andänder du mouse? nej
Använder du deodorant? eeh , ja?
Använder du skiinspray?

Använder du parfym? jaja
Använder du ögonfransböjare? ja
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Andänder du brunkräm? nej
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? olika
Plattar/lockar du håret varje dag? ja något av de

KÄRLEK
är du kär just nu? -

har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - beror på.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - ah, dum i huvudet kallas det.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? – nej
Är du romantisk? – kan väl vara de om jag vill ;)
Är du svårflörtad ? - neje
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – ja
har du nångång slagit någon du tyckt om? – aa
har du lekt med någons känslor? – nejnej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag trivs i både. men alltid mysigt att ha någon.
Är du en bra pojk/flickvän – hoppas de


haha lite mer om busbruden ;D


H A N N A

vilka bloggar läser du ?

favoritfärg?

favoritmat?

vad vill du bli när du blir äldre?:D



kassa frågor men aja ..

puss:*

2010-09-28 | 22:26:41 | http://bbbbrownie.blogg.se/
Lina

Fin blogg :)

2010-09-29 | 21:24:51 | http://alwayslina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0