måndag 26 september.

ja ni, nu är de måndag igen en hel jävla vecka tills de blir helg igen. vaknade upp med grymmaste värken i armarna och ryggen kändes inte riktgit som att ja var taggad på att kliva upp direkt. menmen tog mig upp och drog mig till skolan, månadgar är endå ganska sköna jag har tre lektioner på hela dagen så man ska väl inte klaga. efter skolan åkte jag till sjukhuset och träffade julia var hos henne några timmar, vi var ut en sväng och ajg fick köra na i rullstol... va fan as rädd att hon skulle typ ramla ur och dö där hehe. menmen hon kom tillbaka till sitt runt fläck fri! ( bra gjort sheila) tog bussen hem och nu ligger jag här å segar. middag nästa och sedan återgår jag till datorn och efter de ska jag ta mig en varm lång dusch!
bild på julia du vi var på äventyr ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0