lång torsdag

1. jag är kissnödig.
2. jag fryser.
3. jag är trött.
såja nu fick ni ta del av mina problem, haha. den här dagen har varit väldigt lång slutade halv fyra och sedan missade jag bussen ner till stan så fick sitta och vänta på bussen i 20 min å då börjar tankarna " FUCK MY LIFE!" . kom tillsist till Mammas jobb och där fick jag vänta ett tag innan jag fick mamma ifrån jobbet. vi åkte ner på stan en sväng och shoppade, mamma ska ha halv åtta hos mig med sina kollegor för skojsskull liksom så vi har inhandlat lite roliga saker sådär. trodde vi skulle vara hemma vid sex senast halv sju... halv nio klev vi innanför dörren. men vi har haft de mysigt, sushi till middag, tallrikar, glas, mat, bordstabletter, servetter, tvål, ljus, blommor ja de mesta har vi handlat idag.
så denna bordsdekoration har jag knåpat ihop åt mamma min :) nu ska jag kissa och sedan blir de dusch och efter de soooova!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0