kissar på miiig!

okej så jäkla kissnödig nu men måste först skriva de här inlägget som jag tänkt ut, iof börjar de inte riktigt som jag hade tänkt mig men ett ärligt inlägg är väl också trevligt eller?
skulle plugga fysik men kände mig endå rätt säker på de så då valde jag lite O.C istället! har ni sätt den serien ? riktigt bra faktiskt. får väl be om ursäkt för den dåliga uppdateringen också menmen, nu är jag tillbaka och de är ju aif liite bra intesant? har ett lite projekt på gång här nu också så rätt va de är så kommer de något super kul ;) vart i skolan idag men de var inte de lättaste, hade så sjukt ont i magen men jag överlevde dagen. åkte ner på stan och mötte maja och sedan hem på väldigt god middag hos farmor och farfar. drog mig hemmåt och sedan fick min käre vän malin ut mig på en kvällspromenad något jag faktiskt behövde riktigt mycket idag. nu ska jag gå upp och KISSA och sedan ta mig en dusch! see yaa


haha lillebror får vara dagens bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0