intressant men jobbigt.

idag har jag haft en völdigt intressant dag i skolan, de kom ett gäng från akta huvudet och dom pratar om våld runt om i olika skolor i sverige. de var väldigt intressant och roliga saker vi fick göra absolut var de mycket jobbiga grejer också men man fick sig en tankeställare och även fick mina egna tankar börja jobba lite. när jag kom hem idag ringde meral till mig i panik och bad mig komma och hjälpa henne med hennes dotters 7 års kalas, jovisst tänkte jag kan väl inte ta så lång tid. tre timmar var jag där och min plan över eftermiddagen var att kolla film. haha kanske ska ta och bli fest anordnare fast för ungar ;)
min otroligt snygga tårta jag gjorde ;)
och sedan var ju självklart pedagogiska sheila ute och lekte med 12 7 åringar i regnet..
nu ska jag kolla lite oc och sedan sova i morgon blir de akta huvudet igen ser verkligen i framemot morgon dagen :) kram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0