en bättre söndag

idag har jag haft en mycket mysig dag! i morse åkte jag med mamma till klädbytardagen här i hedesunda. fyndade en stickad tröja och en jeans kjol. träffade även erika och lilla Vilmer. medans erika fick gå runt och kolla lite satt vilmer och jag ihop! träningsvärk i armarna? haha. sedan tog jag och erika en sväng till gysinge höstmarknaden, och stolt gick jag runt med barnvag ;) åkte hem till robin och åt väldigt god middag och nu är jag hemma ska kolla på lite oc och sedan blir de natt för mig tror jag. i morgon ska jag upp till sjukhuset och träffa min kära julia!! <3
vilmer blev nog lite less på mig och hans mamma som skulle flyga runt under dagen :)
http://eccee.blogg.se/ erikas blogg





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0