bra att kunna!

kvällen är här å sheila måste sova. hehe väldigt trött just nu kan ju bero på de sjukt tråkiga vädret också men jag skyller på skolan känns bättre så. måste värkligen ta tag i min engelska grej, heh vi ska skriva om en artist och sedan ha en muntlig redovisning på engelska. ( jag kan prata engelska men när jag väl ska prata engelska får jag panik å då låter de förjävligt) så nu måste jag fixa de där snart nog. i dag var jag på min 5:3 KBT "sak" för er som inte alls vet vad de är så kan ni kolla : http://sv.wikipedia.org/wiki/Kognitiv_beteendeterapi. blev vofflor till middag här hemma så då fläska jag på med vanilj glass till tyckte jag förtjänade de. sedan har jag varit till farmor som har förklarat lite för mig om hur jag sak sticka mina sockor som jag håller på med nu. jag blir alltid så kreativ till hösten. men de är ju egentligen bra faktiskt alltid bra att kunna sticka ;)
har räknat med att dom sak vara färdig i morgon kväll då jag måste börja på ett par nya på fredag då jag ska till robin! hehe.
nu ska jag duscha och sen ska jag iaf sova! hoppas ni haft och får en fortsat trevlig kväll! kramkram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0