vissa är dummare än andra..

ja hörrni i tvådagar har jag gått och trott att de är fel på blogg.se men de var de ju inte... hade bara gjort lite fel hehe..
i fredags var jag och robin till anders och erika och kollade på idol med dom hade väldigt trevligt tills jag plötsligt fick nackspärr eller något annat liknande! ont som fan gjorde de iaf. åkte hem och la oss va så sjukt trött och hade ont. på lördagen låg vi kvar i sängen länge och bara pratade och hade de allmänt mysigt länge sedan vi hade en sådan mys morgon. sedan åkte vi till robin och va där ett tag innan dom skjusade hem mig för att robin skulle tillbaka till uppsala. stannade på vägen och plockade upp mitt sällskap för dagen! en liten vovve, alva kom inte så långt efter och vi åt pizza och snacka lite skit sådär. senare mot kvällen gjorde vi oss i ordning och åkte till betty på finmiddag och efter de vidare på en fest. hade trevligt i går dock var de väldigt kallt men annars så. kom väl hem runt ett nångon ganska lagomt då jag ska orka leva idag också! nu ska jag starta lite OC och krypa ner under täcket! ha en bra dag!
fyndade lite på stan i fredags! hårnypor 14 kr. nagelack 25kr. örhängen  5 kr.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0