tips

pastan kokar å är snart färdig, ska slänga i mig lite käk å sedan blir de några timmars sömn för mig idag känner jag. helt otroligt blir bara värre å värre känns de som. huvudvärk, svättas å fryser yr å ont i kroppen fyyy.. nu när de är helg å allt. skitsamma jag ska tipsa er om två super bra böcker.!
i somras började jag lyssna på ljudbok då jag ville "läsa" men inte orkade LÄSA hehe. så då började jag lyssna på "mamma pappa barn av  carin gerhardsen. nu är jag inne på en annan bok som hon skrivit "vyssan lull" båda bökerna är med i hammarby serien som de kallas as bra böker och verkligen värt att läsa/lyssna på :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0