nytt..

dagen har varit ganska lugn lär jag säga, har sovit en hel del. kollat film och strosat runt lite här hemma. nu på kvällen var de tv tittande med mor och till de blev de en lite makeover på naglarna ( tips: till er som biter på naglarna!! måla dom de funkar faktiskt har inte Bitit/rivit på en månad nu. sjukt stolkt över mig själv då jag HAR naglar som jag aldrig haft tidigare i mitt liv.)
nu ska jag lägga mig och försöka sova lite mer, får se hur de blir med skola i morgon.... känner mig pigg i perioder as jobbigt. ena sekunden är jag pigg å andra fryser jag som fan och allt snurrar...
jaja hörs i morgon mina käraste!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0