måndag 10 oktober.

kan ju säga de att jag fyller år om 8 dagar intressant. jaja.
nu sitter jag på min sista lektion sedan ska jag ta bussen hem åka på ica och sedan hämta broder.
tror vi skulle fika en stund hos farmor och farfar också. efer de blir de biblioteket för min del, jag ska släktforska hehe. efter de blir de matlagning och läxberget. fast kom på att jag inte har så mycket läxor endå.. blir väl till att kolla på film å läsa lite i släkthistorian våran! haha jaja hare bra så länge.
förseten, min telefon har gått sönder så kan inte mobilblogga längre, ska leta upp nr så jag kanske kan smsblogga igen får se hur de blir. kan säga att de är ganska jobbigt att gå från iphone till xperia






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0