ja... vi hade kul!

igåer åkte jag och robin tills tan för att han skulle klippa sig, blev bara de å till guldfyn sedan åkte vi hem igen. efter att robin åkt till gävle på hockey kom ebba och vi grejade runt lite. åkte till betty å badade tunna efter de mötte jag och alva upp robin å gänget och åkte till robins kompis satt där å umgicks å hade väldigt trevlig. robin å jag gick hem i kylan runt en 20 i två å sedan rakt ner i säng å somnade båda två.
ja.. vi hade kul!
nu ska vi käka lite frukost... så här 20 i tre på eftermiddagen och efter de ska jag hänga runt omkring här hemma å seen middag hos robin osv.. fika med min familj i kväll för att fira "min födelsedag" typ :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0