irriterad...!

trodde jag hade uppdaterat en gång i dag men de hade jag tydligen inte gjort! men skitsamma om de! det här är sååå mycket viktigare...
jag blir så sjukt less på "småbloggare" sådana som tror att dom är nästa kenza eller så, hallå?? 100 besökare om dagen gör dig inte känd. sedan de här med att hänga ut folk i sina bloggar så som att snacka skit om folk berätta elaka grejer om folk osv? vem fuck gör de, de känns lite som fjortisbloggs krig de här? blri så jävla less på folk som skriver ut saker i sin blogg och sedan är dom små patetiska ensama idioter i värkligheten???? hallååå vakna idiot du får inte "status" av ditt bitchiga betende direkt. åååå hatar sånt där.
tack så mycket nu har jag fått av reagera mig lite! ha en trevlig kväll.




julia

Haha kan det vara bla. mohamed du tänker på? Handlar mycket om uppmärksamhet också.

2011-10-05 | 08:46:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0