hör upp!

ja nu har jag legat här i sängen mycket länge och tänkt på vad dagens inlägg ska handla om! och nej jag kommer inte på något intressant alls faktiskt. jag har bakat gått i skolan och varit med mina kära vänner. men mer? jag måste komma på något roligt att skriva om?? börjar fan me bli less på min egna blogg.!? en sak har jag iaf att berätta....jag har fått en ny vän. jag kallar honom Egon, han är mycket liten och väldigt svart. han har många ben och är äcklig. ja Egon är en fluga som absolut inte går att döda och han surrar om kring här! gissa om jag håller på att få psykryck!? menmen han ska fan em få för de här! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0