Fasa

Cola suget startar redan efter tio minuter i bilen. Vi har inte ens lämnat hedesunda. Jag ser på min kära pojkvän med mina stora sötaste hund ögon å ber honom stanna vid nästa kiosk, han suckar å stånkar. På något konstigt sätt glömmer vi att stanna,
Så efter typ en timmes bilåkande är vi framme i uppsala in på Ica för att handla frukost och sådan ( OCH JAG FÅR MIN COLA!!) äntligen ute i bilen å jag känner att snart kan jag inte längre hålla mig öppnar flaskan sakta just för att inte de ska flyga massa cola runt om i bilen. Sakta sakta öppnar jag
Min cola och vipps säger de... Sheilas byxor hela sätet hela jackan till och men mina fucking underkläder blir blöt av cola.............. Sitter å halv bölar i bilen å typ hatar livet. In i lägenheten ut till tvättstugan å ( tack gode Gud) den sista tvätt tiden ledig ( yes) av med kläder på med mys byxor ut till tvättstugan in med både byxa jacka å sjal.. Någonstans tror jag att detta var ett tecken att jag borde sluta dricka cola.. -.-






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0