tips till er!

jag har ett sjukt gott frukost tips till er! jag är verkligen inte en frukost ätare men detta var verkligen gott
Paulúns GI-gröt Receptbild - Allt om Mat
bilden är lånad från :alltommat.se

Ingredienser

1 dl havregryn
2 dl vatten
1 msk krossade linfrön
1 msk kanel
1 st rött äpple, med skalet kvar, rivet
1 nypa havssalt eller mineralsalt
detta är för en portion.
de här receptet är lika som ett vanligt havregrynsrecept bara de att man kokar äpple kanel linfrön ihop. jag hade inge linfrön hemma så de struntade jag i! väldigt gott var de kanske lite för mycket kanelsmak de beror ju på hur man vill ha de men nästa gång jag gör de har jag nog bara en halv msk kanel iallafall





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0