måndag 7 november

helt sjukt, det har gått en hel vecka i november nu?!? är inte de sjukt, de är typ bara 7 veckor kvar på de här året.? känns nästa konstigt faktiskt, idag var första skoldagen efter lovet och fyyy vad jag hade behövt en vecka till. menmen åkte hem tidigare idag då huvudvärken startade och magont, undra tro om jag får huvudvärk jämt på grunt av att jag blir så stressad i skolan? jaja, har suttit å klotrat lite på pappret här hemma idag bara och de blir väl de jag fortsätter med. älskling har åkt nu och jag försöker intala mig själv att de inte är långt kvar tills han kommer hem igen.! men de flesta här vet väl hur de brukar bli ite sant? :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0