vad vore jag..

...utan min underbara pojkvänn som stöttar och finns där i alla möjliga olika situationer?



är han inte för sööt?

i helgen har vi inte gjort allt för mycket. på fredagen jobbade älsklimg natt å jag var med lite kompisar ute och grillade. på lördagen åkte vi för att fira robins mamma som fyllde år åt god middag med familjen och fika på de, sedan åkte vi hem å gjorde oss i ordning och drog på fest. kom hem runt en två tin å då va man skapligt trött kan jag säga. nu ska jag dra igång ett avsnitt parenthood och sedan blire sova ladda inför en vecka full med omprov och inlämingar, bara två veckor och tre dagar sen har vi sommarlov fyyfan va skönt de ska bli!

kram , sheila

Rydde

Klart jag stöttar dig, älskar ju dig :) <3

2011-05-19 | 18:28:18 |
Rydde

Klart jag stöttar dig, älskar dig ju:) <3

2011-05-19 | 18:40:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0