Usama bin Ladin

hejsan!
den här veckan har jag prao, jag praoar på handelsträdgården i hedesunda.
det har varit jätte kul och ser verkligen ifram emot den här veckan.
iaf, när man står där inne och jobbar så går radion i ett.. Usama bin ladin har ju tydligen blivit dödad.!
(han som är hjärnan bakom attacen 11 september 2001). å på radion pratar dom om hur folk i USA har varit ute och firat och så och vad man egentligen tycker om att dom firar en mans död.
själv lär jag säga go for it även om de kanske inte bara var han inblandad så är han en av många anledningar till att en man inte längre har sin fru vid sin sida eller att en son inte längre har sin pappa...
jag tycker att dom som firar i USA gör helt rätt hade jag varit där hade jag firat exakt lika mycke!
sen om nu detta är sant att han är död, de vet jag inget om... men man kan ju alltid hoppas ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0