tragiskt...

för ca 3 veckor sedan försvann en kille här i gävle, Deber Rashid.
i måndags hittade dom en krop i fliskär och misstänkte att de var Deber.
Sen i måndags har jag vart in å ut på gd.se och aftonbladet.se och kollat vad de står.
i dag ahr dom kommit fram till att de är Deber och de är med 100 %
http://gd.se/nyheter/gavle/1.3148261-den-drunknade-ar-troligen-deber
länken åvanför är ifall ni inte ser vad de står.. ( publicerad innnan de var säkert.)
och den här är uppdaterad för 30 minuter sedan. alltså är de helt säkert nu något som egentligen är bra för att familjen ska få veta exakt.
för att man slutar aldrig leta efter någon man älskar så mycket nu vet dom och trotts att de är oerhört sorligt de som hänt.
det som är meningen med detta inlägg var att  ett tag såg man komentarer under artiklarna. (de kan man tydligen inte göra nu) och jag satt å läste alla dom här komentarerna och bland massa tårframkalande komentarer ser jag VÄRSTATSE hatkomentarer. ni vet då slåre slint i huve på mä. blir riktigt förbannad. saker som "han var en knarkare , får skýlla sig själv osv" asså HALLÅ!? lite respekt killen är försvunnen de finns en familj där hemma som sörjer och (då) letade fter honom. kunde för modligen inte sova av oro och sorg. vafan äre för jävla stil att sitta å skriva sånna saker håll era jävla komentarer för er själva och dom som skrivit dessa borde skämmas, tänk för fan de är hans föräldrar som kommer å läsa dessa komentarer också inte bara jag en helt vanig tjej som inte ens kände honom. ta å skärp er skaffa er ett liv å va inte så jävla elaka.!
sen önskar jag all lycka till hans familj och jag hoppas dom kommer igenom de här så smärtfrit som möjligt.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0