vissa saker glömmer man bort

jag har en otrolig vän som alltid ställt upp för mig i alla situationer, men som om flesta "tjejer" så växer man väl ifrån varandra en sväng nått år sådär och de gjorde jag och min kära ebba! men nu har vi verkligen hittat tillbaka till varandra och har super kul ihop. jag,ebba och  min andra underbara vän selma var iväg och tog oss ett litet kvällsdopp såhär på torsdags kvällen vi hade jätte mysigt men runt en 10 åkte selma hem och jag och ebba beslutade oss för att fortsätta den så trevliga kvällen vi påbörjat. vi har alltså suttit i en timme och dunkat runt i ebbas epa som går i 40km/h om jag minns rätt? och dunkat musik och jollat runt som egentligen bara vi kan, och då förstår man att dessa stunder glömmer man bort ibland men bara av att ha en sån här kväll kommer alla busigheter vi haft för oss under åren upp i huvudet och det får en att kunna vika sej dubbelt och skratta ensam om de så behövdes!
nu sitter jag här och saknar min älskling väldigt mycket, men endå rätt bra för oss att vara ifrån varandra ibland då vii istortsätt tillbringar varje dag med varandra! i morgon lämnar min familj huset för att åka på min lillebrors fotbolls cup och då lämnas huset till mig och älskling! jag har planerat att laga en god middag tills han kommer hem och funderar på en efterrätt hittade de här roliga iden på http://mirabellcupcake.blogg.se/
de är en cheescake typ fast i glas! tror de kan bli ganska gott de, sen ska de regan här hemma i morgon också så man vill väl ha nå varmt och mysigt kanske?
täntke nog hoppa in i duschen nu och sen blir de sovdags för min del!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0