trött som satan

idag är jag trött som bara faaan.. hade en trevlig kväll igår åt sushi med familjen som vi gjort själva riktigt goda,!
efter de åkte jag och robin till en kompis till honom och var där hela kvällen hade väldigt trevligt och kom hem runt fyra :) nu har vi ätit frukost och ska kolla på film en stund den drar jag mig mott stallet och sen vet jag inte riktigt vad kvällen kommer bjuda på. förmodligen en film och chips :p


Rebecca Persson

yoo girl, ;) Vart rider du nånstans?

Hittade alla våra ponnybilder med Sigge o Laban häromdan, fyfan vilka tider, haha, right? :D



Take care!

2011-06-26 | 22:12:06 | http://perssonrebecca.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0