jorå satt..

att sitta och njuta till ljudet av fågelkvitter och ett svagt brus av bilar långt bort är såå mysigt men inte KLOCKAN 05.10 PÅ MORGONEN? nu måste jag sova kroppen är trött men hjärnan håller igång som bara den.. just nu tror jag att någon vill straffa mig, men de tror jag alltid då jag inte kan sova. om ca 4 timmar ska jag gå upp men just nu känns de inte så lockande. känner mig lite desperat då jag har skrivit mitt tredje inlägg på bara några timmar, och tro inte att detta kommer bli till en vana ni ska vara glada om jag ens minns att skriva ett inlägg om dagen hehe.
godmorgon till er som vaknat och godnatt till er som inte har hunnit somna!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0