i sängen.

just nu ligger jag väldigt bra i min varma sköna säng, ligger här och ångrar mig starkt att jag tog den där sista biten av brie osten.. menmen gott var de iaf. just nu tror jag alla i gävle trakterna känner sig lite depp då de faktiskt är sommarlov och vädret är...som de är. jag vill ha sol skinade sol exakt vad jag vill ha, mycke pengar vill jag också ha väldigt mycke pengar men de har jag inte. i morgon ska jag och mamma in till stan för att kika runt lite och då jag tänkte skriva upp en lista på de jag borde köpa nu när jag har pengar inser jag att 750 kr kommer man inte så långt på.
jordgubbar vill jag också ha haha. nu blir de sista avsnittet av true blood och sen äre sängen och jag som blir ett! <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0