fruktansvärt kär

dagen har varit underbar, nu är de verkligen sommar de känner man överallt! åkte ner på stranden till tolv ett typ och kom hem runt fem, har legat där hela dagen med underbara vänner. en sak har jag lärt mig idag att aldrig och då menar jag aldrig säga att man inte bränner sig för vad gör jag? jo när jag kommer hem ställer jag mig i duschen för att fresha till mig lite innan jag och robin ska iväg till hans mor och far för att äta då känner jag hur de bränner över kinderna och näsan och på bröstet.. ja de svider och gör ont vad hände? sheila har bränt sig.. -.- tackar mary kays after sun som hjälpt mig! haha men nu ligger jag här och ska försöka hitta något bekvämt att dra på mig och sedan kommer väl robin snart. efter middagen blir de en sväng till stallet och mögligtvis ett kvällsdopp.
och sen måste jag bara säga en sak! jag är fruktansvärt kär i min pojkvän han är helt underbar och vill inte vara med någon annan än honom! älskar dig robin! <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0