äntligen hemma

jag och min mamma har haft en mysig dag i gävle ätit sushi shoppat en massa. jag har köpt ett linne miljontals trosor då de va rea på vero moda(mycket bra troser) två par byxor och en massa olika hårprodukter och sist en bok "varför gråter inte emma" jag skrev om den på min förra blogg så ni som har följt mig där har läst om den boken, för er som är nya. den handlar om arboga mamman 2008 kom de en främande kvinna in i hennes hus och mördade hennes två barn och misshandlade henne grovt. just nu ligger mamma och läser den och så hon ser ut just nu är den nog rätt bra tror jag haha :)
orkar inte lägga upp bilder på kläderna nu gör de i morgon!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0