ont i hjärtat..

fyfan blir såå grymt arg då jag hörde om oslo igår, jag kan tänka mig att folk är dum nog och bombar men inte att en människa kan döda närmare 30 ungdomar/barn? hur fan har man hjärta till de, man kan inte ha ett hjärta då. absolut finns det inget bra i detta som har hänt människor har förlorat familj och vänner igår. men för oss som är grannar med norge vi som har klarat oss från sånt här skit så oerhört längre kanske kan få upp ögonen.. jag tror itne vi är riktgit medveten om att de här händer ofta i andra länder att barn är rädda att gå och lägga sig.  lider med er som förloraade någon i går!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0