lycklig

dåså har jag lyckats skaffa mig ett litet jobb, redan i morgon kör jag på första dagen ;) idag har jag varit i gävle och därför har jag inte kunnat blogga! men nu är jag hemma och har käkat lite ska ligga ner och kolla film tror jag faktiskt har så sjukt ont i kroppen idag men men life liksom !
jag tänkte faktiskt rekomendera en blogg för er! här hemma har min mamma en kompis som heter jennie och hon har väl också varit som en liten exta mamma liksom ;) vilket fall i vintras berättade hon om hennes systerdotter som då skulle gifta sig och jag kollade hennes facebook och kollade bröllopsbilder och tyckte de va ett sååå fint bröllop med lilla bebis magen och hur vacker hon var !!! så för ca en månad sedan skulle jag logga in på blogg.se och vad tror ni jag ser? jo hennes blogg på första sidan och efter den dagen kan jag gå och längta efter att få komma hem och läsa vad hon skriver, hon skriver så bra så man skrattar ofta åt hennes roliga utryck och sen är de så inspererande att se hur en mamma som då är väldigt ung egentligen behåller de där unga och inte blir en tråkmorsa liksom snygga kläder och alltid så grymt fin på kort! när jag fött en bebis då ska jag fanemej se ut som henne! läs hennes blogg slår vad om att ni också kommer älska den!  http://saralovisa.webblogg.se/


Frk. Eson

Hejsan

Jo men visst är Sara Lovisa härlig, håller med dig fast alla mammor är ju olika..så länge man är sann mot sig själv ja då är man finast tycker jag!



Grattis till jobb

må gott mvh Frk. Eson

2011-07-04 | 22:31:49 | http://villaettfemtva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0