insperation

förut klarade jag inte av att ha fläta, jag tyckte att jag såg ut som om jag vore 7 år gammal. men så kom jag på de sättet att göra de snygg, nu använder jag fläta till både fest och vardag.
man gör så här:

tuppera hela håret överdriv gärna (sikta mot trollstyle)
efter de tar du och delar upp en bena där du vill ha den, bestäm vilken sida av ansiktet du vill ha flätan p och ta motsatta delen av håret och rulla ihop det.
när du "rullat ihop" ena delen av håret ska de se ut ungefär sådär, sätt i hårspännen som håller kvar håret. jag brukar ta andra sidan sen och göra en lös inbakad fläta i luggen.

och samma där hårspännen för att hålla kvar. sedan tar du bara allt hår och gör en vanlig fläta sätt nålar där de behövs och sedan spraya.

klart.

hoppas ni fattade lite iaf. sen behöver man ju inte ha en blå toffs heller ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0