HISSDISS?!?!?

jag hissar mary kays hudvårdsproukter ! Mary kay började jag använda för ca 2 år sedan och jag är super nöjd, innan de hade jag massa små pippler,pormaskar och finnar ( riktigt äcklig hy) började med acne serien och efter två tre månader bytte jag till vanliga. jag har ansiktstvätt, krämer, bodylotion, allt mitt smink är mary kay förutan min mascara ;) typ allt jag använder för min hy är mary kay. jag är jätte nöjd och känner mig riktigt säker med min hy efter mary kay. mamma säljer de och det är därför jag började med de :)
jag dissar dom här bharna från hm! jag tror alla har en eller två av dessa, finns ju i typ alla färger men jag trivs inte känns som om tuttarna ska hoppa ur vilken sekund som helst(även då man byter storlek)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0