frugan och jag

den här fina soliga dagen har vi spenderat inne.. okej mitt fel har känt mig slö som bara den och mått illa men ikväll tar vi oss i kragen jag och frugan (julia) och åker ner till sandsnäs, där de är något band som spelar. men först tror jag vi kanske måste fesha upp oss lite. julias outfit gamla siden shorts från stadium vitt smutsigt linne håret i en oredig knut och lite deo under armana oborstade tänder. sheilas outfit lila shorts från thailand med text "phuket thailand" smutsigt för litet vitt linne bikini bh deo under armarna håret i något som ska föreställa en hästsvans och oborstade tänder. fixa oss lite kanske? men först måste vi äta något och de kan ju ta sin egen lilla tid...
kära vovven leker ute :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0