FFF sheila

just nu har jag faktiskt ingen blogg lust alls! känner ingen lust för något och gud va okreativ jag känner mig!
en stor finne på ena sidan av kinden och fet och äcklig i hyn.. ja helt enkelt känner jag mig som FFF sheila = feta, fula finniga sheila! de lilla händiga utrycket kom jag på en gång då jag och min kompis julia låg i mitt rum och klagade på allt som har med livet och göra hehe och de utrycket har fått följa med mig i mina FFF perioder. de finns sååå mycket jag skulle behöva göra  men inte har ork till som tex städa rida i morgon tvätta (börjar bli slut på allt i gaderoben) jaaa och sova? men näe skit trött är jag och kan inte sova! GREAT PERFECT UNDERBART?!?!? näe nu tackar FFF sheila för sig! godnatt


ebbawahl

tänk på han i den röda skjortan på max! ;)

2011-07-21 | 12:19:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0