en kväll på ön

efter många om och men och en powernap bestämde jag och robin oss för att ta oss till ön endå. Pappa skjusade ner oss och va med folk det var där. och en sak som var väldigt rolig de var att en tjej kom fram till mig och tydligen läste hon min blogg? hur häftigt kände inte henne men hon visste exakt vem jag var! kom hem och somnade ganska direkt och nu har jag varit i stallet och grejat! på med lite spackel i ansiktet och så drar jag och mor till stan! hörs senare kanske?

sofiaaa

tjejen är jag!!;)

2011-07-23 | 23:14:54 | http://sofiaelisabetjohansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0