edsbyn

igår när vi kom fram fick vi mat på direkten, sedan tog jag och robin med min lillebror ut och kollade lite på crusingen som var. tog en liten sväng och hälsade på mina kusiner hem igen och kollade på allt för min systrer en väldigt bra film faktiskt. idag gick vi upp i riktigt skaplig tid och redan vid tolv var jag mormor,mamma,lasse, och robin påväg ut för en fika. blev en liten shopping vända jag köpte muffins formar hehe. nu har jag och robin gjort lassagen mamma var väl med hon å men hon va bara ivägen tyckte jag... ska ta en dusch och äta snart och efter de ska jag och robin åka till mammas en kompis och heja lite, sedan är de pärsmessan kallas de, det är som en "festival" fast otroligt mycke mindre. går väl dit och kollar om de är roligt. i morgon åker vi hem så nu ska jag umgås med mormor!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0