blåbär å smultron

idag vaknade vi rätt så sent trotts att gårdagen slutade rätt så tidigt, men de va skönt att få sova ut utan att bli väckt av en skällande hund eller så. vi begav oss ut till skogen på jakt efter smultron
de var inte de enda vi hittade. när vi hittat första stället med smultron kollar jag upp och blir lycklig av att se att de fanns mycket blåbär! robin plockade blåbär och jag massa smultron, efter en stund inser jag att: fan vart är han?
jag hittade honom lång in i skogen där han hittat ett blåbärs ställe ;)
7 dl blåbär 5 dl smultron ganska bra jobbat va?
nu ska vi äta mat och sedan åker vi ner till sandsnäs en sväng :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0