saker suger.

jag har märkt att lova att jag ska blogga är bara värre en att säga att jag bloggar då jag har tid och lust.

vissa saker förändras alltid på något vis.
saker blir faktiskt aldrig som du tror att dom ska bli ibland blir de jätte bra och andra gånger suger de riktigt.
just nu suger de faktiskt, och jag hanterar min sugiga känsla på ett otroligt dåligt sätt.
men jag måste också göra de för att känna att jag har gått igenom de här på mitt sätt.
vissa saker kan man inte ta ensam och heller inte med vem som helst.
idag ska jag ta tag i en rädsla jag haft några dagar nu och försöka årdna upp de.
och så ska jag till hästen jag har nu.!
sen ska jag ta de lugnt och försöka göra de bästa av en sugig situation.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0