här kommer alla känslorna på en och samma gång.

hejsan mina kära!

just nu är livet kaos, de enda jag orkar är typ att träffa kompisar och ligga och deppa.
det här nya året skulle ju få sig en bra start? näe så blev de verkligen inte.
problem som jag aldrig trodde jag skulle kalla problem är dom som tynger mig mest.
känner en sak men vill en annan, vill ha de men vill älskar de andra.
allt är kaos och jag känner att jag bara är helt tom.
i morgon försvinner en del av den här förvirringen då den här människan åker tillbaka dit den pluggar.
men mer vet jag inte, vet inget alls.
så de här senaste dagarna har jag bara försökt att göra saker som får mig att glömma för en sekund.
fått en sen julklapp av julia, vart å bio med elsa osv.




den här fina kedjan fick jag av julia det står du finns på andra sidan så "änglar finns du är en" jätte gulligt




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0