Hallå ! Kl är fyra och jag la mig kl tio! ...

img_9351 (MMS)

Hallå ! Kl är fyra och jag la mig kl tio! Dock har jag hunnit kolla på 10 avsnitt av one tree hill också haha. Nu ska jag försöka sova och tänka ut hur jag ska lösa allt trassel som jag gått mig in i.. Men om jag endå kunde säga att jag ångrade mig , dock skulle jag ljuga. Jag tror jag blir galen så fort saken är ute ur mitt huvud så ser jag de där och de är tillbaka ! Kan jag sluta plåga mig själv eller. ??  Nu ska jag sova i morgon är en ny dag och man vet aldrig vad som kan hända med Sheila ;) puss och godnatt






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0