Hallå! Förlåt jag ska bli bättre på att bl...

img_3527 (MMS)

Hallå! Förlåt jag ska bli bättre på att blogga jag lovar ! Igår kom Maja och alva på middag. Åt och pratade en massa strunt ! Senare smsade filip och ville att vi skulle med på skotertur och då blev de. Åkte till ett vindskydd och grillade hade jätte mysigt fick skjus hem på skoter ! Gick in blåste håret och fixade till lite ( kl tre på natten) gick till bussen och mötte M och hem till honom. Va där somnade kom hem vid nio och nu i dag har jag vart överallt haha :) den här helgen har jag haft jätte kul och hoppas på att de blir lika nästa :) puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0