Hallå! Bild tema nu ett tag tror jag. Bild...

img_1490 (MMS)

Hallå! Bild tema nu ett tag tror jag. Bilder från min resa till sri lanka 2004. Bilden i förra inlägget är också där ifrån. På mig min bror och vår farbror. Idag va jag i skolan som vanligt, gick helt ok lite slött men endå helt ok. Sen tog jag bussen hem åt och sen ner till baron (hästen) red ut i skogen. I morgon får vi båda ta och vila och sen blire kanske en sväng på onsdag eller torsdag. Somnade i soffan när jag kom hem. Och nu ska jag väl sova igen då ;-) puss och kram



trainspotter

gulligt. är du halv srilanki eller?

2011-01-26 | 00:34:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0