Godmorgon! Idag är jag hemma från skolan ....

Godmorgon! Idag är jag hemma från skolan . Va meningen att jag skulle ligga hemma hela dagen men kom på att jag hade tid hos bup. Så nu sitter jag här inne och väntar på att få komma in. Sen ska jag väl luncha lite snabbt med Julia och se. Blir de hem och kolla film hela dagen. Igår råkade jag ju somna och sov hela dagen.. Så sov skit lite i natt är helt slut nu. ! Så nu vill jag bara hem och sova.! Får se om de blir skola i morgon ! Och jag ska faktiskt försöka bli bättre på att blogga men var ni tips på vad jag kan blogga om ? Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0