1 januari 2011

gott nytt år kan jag ju faktiskt börja med att säga.
gårdagen hade jag oerhört mycket att göra så jag hann faktiskt inte blogg.!
på morgonen låg jag länge och sov för jag va så jäkla trött, åkte upp till emil och hans familj för att greja lite efetrsom att vi skulle fira med dom.
jag och mina små syskon å emil åkte skoter medans mamma och jennie (hans mamma) fixade med annat.
sen åkte vi hem och duschade å fixa oss, jag åkte vidare till en person och hälsade lite på honom önskade honom ett gott nytt år och åkte vidare, kom hem till emil åt mat och had jätte trevligt. sen cyklade jag och emil fram till mig och de kom lite folk ut på 12 slaget och hade as trevlig kväll! min mamma har massa bilder som jag ska lägga ut så fort hon kommer hem från min mormor.

ha en trevlig dag



trainspotter

shulululu! gott nytt år snygging

2011-01-04 | 19:47:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0