torsdag

hallå kära bloggläsare!

dagen startade med att bli väckt av telesamtal..
har legat hemma hela dagen i dag också!
jag va hos doktorn i går och tog massa blodprover eftersom att jag har såå ont i lederna.
så de ska nu komma svar någon dag nästa vecka och sedan blir de remotologen nästa.
i kväll ska jag äntligen röra mig ut ur huset, mor och jag drar oss till valbo.!
skönt att komma ut lite och se folk!
tror jag ska hoppa in i duschen klä mig lite annat en denna stil


städa lite och byta lakan tvätta och så! för i morgon äre fredag!

mysfredag :)

skriver kanske senare , puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0