rubrik?

Ja just nu är jag inte en sån bra bloggare, jag har inte något specielt att skriva och känner inte riktigt för de här med blogg längre. Menmen just nu är jag väl lite allmänt seg också, skolan börjar snart och robin åker tillbaka, hästarna är tillbaka lämnade och de känns super tråkigt. Även fast de var mycket jobb med dom så var de endå väldigt stimulerande för en flax maja som mig. Har förhoppnings vis tagit tag i mitt ångest, genom att börja träna. Just nu känns de bra men dock bara tränat en dag. Nu ska jag ner till stallet snart och provrida smilla ska bli kul om jag bara lägger bort tankarna om att de inte är baron.
en mycket kärleksfull bild från leksand sommarland ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0