mer shopping

Nu är jag och Mamma hemma från valbo, blev inte nå medecin som planerat då läkaren som skulle ringa till oss och säga då den fanns på apoteket aldrig ringde.. Men en vit vanlig T-shirt,ridbyxor,strumpor och en body lotion kom jag hem med! Nu har jag duschat och precis då jag står och ska fixa håret för i kväll inser jag att dagens tidigare frisyr inte kommer vilja bli kvällens... Jag har ett hår som blir krulligt av en knut i typ 1 timme. Så nu lugnar jag ner mig och sitter med en hårinpaktning en stund, Julia kommer vid ca 7 i dag såde är skapligt lugnt och till ön åker jag inte förns vid 9-10.
då mamma och jag skulle köpa ridbyxor säger
mamma- " men du är ju ganska liten så du borde ju kunna ha stl 170."
jag- "nja tror du de?!
jag är nu hemma med ridbyxor i stl 158-160, inte kul att vara så kort....





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0